Förlåt..

De var faktiskt inte meningen att föstöra din lördagskväll/söndagsmorgon.. Oavsett vad som händer så betyder du mest, och jag tycker du borde ha förstått de nu! Att du är mitt allt, jämt!
     Idag var jag iväg och käkade en sallad med Simon på Jakten. Kebab, isbergssallat, rödlök, nån tomatskiva och lite dressing för 80 spänn är fan inte nådigt. Jäkligt gott dock! Här hemma lagades det köttsoppa eftersom typ hela morsans ssida av släkten skulle hit och käka. "Somrigt med köttsoppa" tyckte morsan, men jag har själv svårt att se sambandet med en rykande het soppa och en varm sommardag.. om det inte är en Gazpacho vi talar om förstås. Hann inte med att äta hemma, vilket till stor del resulterade i salladen, för vi hade nämligen samling på IP samma tid som alla skulle hit och käka.
     Vi tog för första gången te poäng mot Junsele idag.. De är nog det mest svårspelade laget i vår serie.. Vi matchar em inte alls. Men vi vann i alla fall med 5-2 med alla mål gjorda mer eller mindre på fasta situationer, eller i alla fall som utgång..
     Ikväll har jag sett klart Watchmen med älsk.. Är inte speciellt imponerad så det är inte en film jag rekommenderar. Men vilken skitfilm som helst går bra med det sällskap jag hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0