Fyndat

igår bad Simon mig om en liten tjänst.. Nämligen att ta mig in på stan och köpa ett par Converseskor på rean som han sett innan vi drog utomlands.. De skulle kosta 700 men var nedsatta till det halva så han tyckte det var lika bra att passa på eftersom han i princip bara använder Converse på fötterna. Snäll som man är.. (det är ju sjukt jobbigt att ta cyckeln ner på stan som tar max fem minuter) så tog man sig en tur imorse till affärn. Skorna fanns kvar så dem plockade jag på mig direkt och sen spande jag runt efter ett par till mig själv också men hittade inga. Det fick bli ett par Replay istället. skorna skulle tillsammans ha kostat 1300kr  men eftersom det varit rea och nu är slutrea behövde jag bara lägga ut 250 spänn. Sjukt bra fyndat!! 150 för Simons och en hunka för mina..  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0