Grattis i förskott

Blev en sallad tillsammans med Simon idag på stan. Han nämnde något om att han inte visste vad han skulle ha på sig så till slut nämnde jag att han kunde få öppna ett av sina födelsedagspaket i förväg om han ville.. Han är inte som Jordan direkt, så det hela slutade väl i princip med att jag tvingade honom att komma över efter att jag slutat för att ta emot paketet. Tveksamt är det däremot om tröjan han fick kommer att komam till användning eftersom det idag är riktigt varmt ute.
     Själv skall man i alla fall till Edman för partaj ikväll! Sen bär det väl ner på stan. Men nu måste jag ta mig en dusch. Kommer med lite info kring dagens förlustmatch mot Hägglunds lite senare!


Adidas Jacka/ Tröja jag beställt till Simpan på LaRedoute.se i födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0