Ice Age 3

Ikväll blev det film igen med Simon. Närmare bestämt Ice Age 3. Man har ju ändå en del förväntningar på den i och med att de två tidigare filmerna varit minst sagt underhållande. Och visst var även denna film rolig, men jag tycker ändå ite att den var uppe i ritkigt samma klass som de tidigare. Jag är absolut inte besviken, men inte heller överförtjust om man säger så. Bra underhållning för hela familjen och fyra av fem får den av mig!
     Var förresten på crusing under gårdagen. Vi festde till hos Edis och vandrade under kvällen/natten in till stan. Endast Gladan var öppet men in  dit var det sådan kö att vi hann ge upp till och med ett par, tre gånger innan vi gav upp och tog en sväng runt torget. Tydligen hade det varit näst intill outhärdligt där nere så de var nog lika bra man aldrig tog sig in. Jag plockade istället upp en Simon com köade in till öltältet utanför Gladan och gick hem och sov. Så själva crusingen var väl inte någo att hänga i julgranen direkt! Trevligt att träffa folk dock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0