Match i ovädret

Så var det dags för match igen. Missade ju år senaste med tanke på att jag inte tyckte det kändes värt att ta ledigt en hel lördag för att vara med och lira. Eller värt kanske är fel ord, men jag kände att jag var i större behov av pengarna än att ha spelat matchen. Går ju en ganska bra slant nu när vi åker till veckan. Hur som helst så ska vi pela hemma mot Härnösand. vid senaste mötet vann vi med ganska övertygande siffor, så förhoppningvis går det vägen även idag. Vi saknar dock två ordinarie backar så det kommer se lite annourlunda ut i försvaret idag. Men jag återkommer väl som vanligt med resultatet lite senare. De har varit rätt dåligt väder i morgonen, blåst och regn, men nu verkar det börja spricka upp lite i alla fall..
     Även Simon har match idag. Frånö lirar mot Undrom så Simon blev inringd att sitta bänken. Han har ju knappt tränat något i sommat på grund av en inflammation i hälsenan, men nu tränade han i torsdags och de hade visst funkat bra. Så lycka till till Frånö i eftermiddag med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0