Realativt smärtfritt

Det har gått rätt bra ikväll med inventierngen.. Jag har räknat och kappat in tuggummin och cigaretter hela kvällen. Jag har hållit på i dryga tre timmar och är ändå inte klar än med ens fem av sex kassor.. Det är inte klokt vad lång tid det tar att inventera, och speciellt då dosorna vi använder är lite halvkassa och gärna laggar då man ska synka.. 
     Vanligtvis brukar jag se ganksa jävlig ut efter en dag på frukten där man släper skitiga pallar och tar hand om mosad frukt och så vidare.  men idag då jag hängt över kassan och räknat ser jag inte klok ut.. Mina tididgare svarta byxor är grådassiga av allt damm och händerna ser ut som när man varit ute och grävt efter mask.
     Näe nu får det nog allt bli läggdags så man orkar upp och räkna imogon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0