Sandalerna är packade

Sådär ja! Så fann man till slut ett par skor att ta med till utlandet. Jag hände på pappa till Sundsvall och sov i bilen fram till kl 10:00. vi båda trodde han skulle vara tillbaka på parkeringen  strax efter 9:00 men han hade visst fått vänta en bra stund innan han fick komma in. Lite lätt överhettad och yr vaknade jag upp under en stor filt i bilen och vinglade bort mot parkeringsautomaten för att fixa en ny biljett..
     Efter det gick jag upp emot stan och tandläkaren men eftersom de hade portlås kunde jag inte komma in och seefter vart farsan tagit vägen.. Så istället tog jag en sväng in på DinSko där jag ganksa snabbt hittade en par bruna sandaletter spå rean som fick följa med mig hem.. Precis då jag ska till att betala ringer pappa och så drar vi sedan vidare till Birsta. Eftersom det egetnligenv ar ett par prommenadvänliga sandaler jag behövde gick min skojakt vidare.. Men inte speciellt länge så jag  inte hann  mer än in på DNA och fick syn på et tpar enkla svarta sandlar, även dem på rea. Sen snurrade jag runt lite inne i köpcentret efter någon tröja eller dylikt men farsan ringde rätt snart och ville åka hemöver så de blev ingen mer shopping än en liten väska jag tänkte sätta sminket i då vi drar imorgon.
På vägen hem stannade vi till i Härnösand och handlade till middagen. Det blir tacos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0