Skoooor

Jag är i stort behov av ett par nya skor just nu. Eller ja, om cirkus en vecka då vi drar till utlandet. Jag räknar förstås med bra väder och tänkte inte dra runt i ett par höga svarta Converse direkt.
     Jag har knappt spenderat någon tid ute i år med någon form av sommar aktiviteter så jag har inte tagit mig för att skaffa några sandaler eller toffloratt slappa i. Så nu är man i akut behov av ett par lite svalare och bra skor att gå i. Har även problemet att jag måste ha något runt hälen för att skon skall sitta kvar på foten så vanliga tåsandaler går altså bort. Var in på Euro Skor senast idag, men deras skor är stora i storleken så deras minsta, 36:an, är på tok för stor för mig. Sen kan det väl hända att det finns någon modell som passar, men hur kul är det att lägga 500 kr på ett par riktiga sommarskor så här när det går mot hösten. Sent att beställa något är det också..jaja får bli barfota eller kängor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0