Snäll-pappis

Igår hyrde jag och Simon Män som hatar kvinnor på OKQ8. Sista exet. Ingen av oss hade sett den och tyckte att det var väl dags att göra det. Och jag kan väl bara hålla med resten av folket och äga att den var ritkigt bra. Brutal? möjligtvis för att vara en svensk film.. Det jag fastnade för var att den hade den där lite svensk mystik á la 90-tals film/serie känslan över sig. Man kände sig näst intill delaktig i "utredningen". Det ska bli intressant att se om uppföljaren blir lika bra.
     När simon for hem var OK stängt för längesednså jag tog på mig att lämna igen filmen.. Som tur är har man en behändig far här hemma som erbjöd sig att ta en extra sväng och lämna igen filmen åt mig! De är ju lite halvknepigt att ta sig fram i Kramfors nu när de byggs för fullt.. Men farsan offrade sig minsann!
     I eftermiddags har jag också kikat på första avsnittet av True Blood, på SVT Play.. Lite småskum serie verkar det vara, men den kanske måste ges lite tid.. Inte fick man s till Skarsgård i första delen hellre..


Kommentarer
Postat av: Lina

Stylat om ser jag..=)..snyggt

2009-08-28 @ 17:01:50
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mjo.. Man behöver ju förnya sig lite. Skulle dock behövt lite mer kunskap samt photoshop känner jag!

2009-08-28 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0