Solgula kantareller

Jag har ju nämnt det tidigare veckan också, men papsen är riktigt snäll han. Idag medans en annan en inventerat klart på Konsum har Pappa och Dan varit iväg och plockat finfina kantareller, 30kg närmare bestämt. Pappa stod för dryga 16 av dem och snäll som han var behöll han närmare ett kg till mig som jag nu stått och resat och förvällt. Stekte även ett gäng i ritkigt smör som vi åt på spisbröd! Ritkigt gott!!
   Snart skallfarsan iväg på surströmming och själv ska jag föröska laga mig lite middag. Det får bli kyckling idag, som i princip alla andra dar.
  

Kommentarer
Postat av: Lina

men inte har jag fått några kantareller=(

2009-08-30 @ 14:42:58
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Njäe, fast å andra sidan bad jag honom om att plocka lite som jag fick ta med mig upp till Umeå. så om du frågar honom snällt... ;)

2009-08-30 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0