"Tjockpitten"

Imorgon bär det alltså av mot Arlanda, burgas och slutligen Sunny Beach. Känns kanon och enligt vädret verkar det bli en mestadels solig vecka för Borgströms med bihang. Morfar sa till mig idag att jag måste hålla ett öga på Lina eftersom hon visst talat om att gå fram i tjockpitten och ta över flygningen. Landningen var tydligen vad hon såg allra mest fram emot.. Han är söt morfar!
     Jag har i princip packat klart nu, är väl de sista i form av hygienartiklar som jag skall använda även innan vi åker som inte stoppats ned ännu. så nu lär vi nog itne höras av på ett tag! Hejja!!  
    

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas ni får en skön resa!:)

2009-08-18 @ 18:20:45
URL: http://mizty.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad härligt det låter om jag inte minns fel ligger sunny beach i australien eller?

2009-08-24 @ 11:53:44
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det ligger i Bulgarien, men det kan hända det finns något med liknande namn i australien..

2009-08-26 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0