Viktiga poäng

Idag har vi match mot Bonsjöhöjden, kl 17:00 på Kramfors IP. Vi liggeer för tillfället två i serien med 29 poäng, och har både Modo och Bonsjöhöjden hack i häl på 28.. Vi har båda dessa lag kvar att spela mot och behöver vinna båda matcherna för attbehålla vår andraplats.. Så det är tre viktiga poäng det handlar om ikväll. Senst vann vi på bortaplan så jag gissar att härnösandstjejjerna är revanschsugna. Jag hoppas bara vi kan hitta tillbaka till det spel vi hade i slutet av vårsäsongen, så ska de här nog inte bli några problem.
     Efter matchen bär det av hemöver mot Umeå igen.. Har försökt övertala Simon om att vi ska se film så vi får väl se.. Nu ska jag i alla fall packa klart mina väskor så jag bara kan sticka direkt efter att vi tackat.. Blir som tajt om tid, så pappa har lovat att köra mig till Ullånger så jag åtminstone ska ha en chans att komma med bussen!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0