Det lackar mot jul..

Så var det tisdag igen då; Betydligt kallare än igår, men ingen snö. Jag har hört någon gång att Då "Bon-Anders" har namnsdag, det vill säga igår, kan man avgöra hurrdan julen kommer att bli. Regnar det och är grått - blir det en bit jul, och vice versa. Så alla ni som trodde någon annat kan jag nu glädja med att det är konstaterat att det blir en vit jul även denna gång.  :)
     Igårkväll bättreade jag på klapphögen genom att beställa en sak till morsan via nätet.. Simon köpte en likadan klapp till Mamma-Edström  så nu fick han det ur världen också. Så nu ahr jag väl egentligen bara lite småhandlingar kvar att göra innan allt är klart. Tråkigt det med. Jag tycker de är roligt att köpa julklappar :)
     Idag är det premiär för nya julkalandern också. Eller det var väl de i morse, men för oss nattugglor går avsnittet i repris ikväll. Eventuellt kanske man kikar bara för att få den rätta December- och julstämningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0