"I love my computer"

Så har äntligen min dator hittat hem igen. Eller det blev en helt ny dator eftersom den förra inte gick att laga. Karln på OnOff verkade riktigt paff över att den inte hade gått att få ordningen på. Det hela resulterade i alla fall i att jag fick en ny dator i samma klass somden förra. Dok med vissa skillnader, som jag inte förstår mig på.. funkar nätet och de går att skriva på datorn duger den gott åt mig. Windows 7 blev de också vilket inte var helt fel. Jag köpte en Rollopåse till Danny som tack för skjutsen men det blev tydligen Emlan som fick käka upp den. Daniel har nämligen varit här ikväll. Han, jag, Simon, Peder, Lasse, Johannes och Bylund kikade på Djurgården - Modo.  Trist at de bara blev en poäng idag igen.. Verkar gå lite sådär utan Forsberg..
     Imorgon börjar vi moment två på Beteendevetenskapen.. Vi har nämligen varit iväg och skrivit tenta idag.. Förhoppningsvis gick de vägen. Det var lite väl mycket frågor där man skulle koppla till kurslitteraturen som jag inte läst ;)     


     Tack för att du står ut med mig och mitt humör Ängeln min!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade faktiskt inte tänkt på den där karln dä bakom..=)

2009-12-07 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback