Latmask?!

Idag orkade jag inte kliva upp och ta mig till skolan för att gå på föreläsning. istället för att kliva upp 8:oo då sötnosen väckte mig låg jag kvar till 10.oo. Väldigt skönt. Igår var jag så himla trött på skolan att jag var nära att somna då jag läste Vk's korsord under lunchrasten. Det hade inte gjort så mycket om jag vaknat upp med trycksvärta i fejset för på vägen hem var det snöstorm så jag hade mascara i hela ansiktet då jag kom fram till affären. Vilket jag inte fick reda på förrän Simon ca en timma senare gnugga mig under ögonen. Men men.. Idag har jag som sagt inte orkat vara iväg till universitet, men jag har i alla fall tvättat och vikt två maskiner kulör idag. Så helt stillasittande har man inte varit. Snart ska jag nog börja göra en pajdeg så den är redo att gå in i ugnen då Simpan kommer hem med övriga ingredienser till dagens middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0