17 Again

Ikväll har jag sett på film med sötnosen! 17 Again och med Zac Efron och "Chandler" Perry. Slutet hann man räkna ut redan i början och storyn lika överdriven som tidigare filmer med Efton.. Lite väl överdrivna moves då de inte ens var "en musikal".. Det var dock inga problem att hålla sig vaken och är man tjej på typ 12-13 år faller man säkert stenhårt för Mike/Mark..
     Imorgon har jag bytt schema så jag jobbar från morogn till fem istället för att stänga.. Ska nämligen lira mot Frånö kl 20:00 på IP, så jag var tvungen att mixtra lite med scehmat ;) förhoppningsvis får man även hit edström på övernattning också.. Är nästan så att det ekar, vad tomt de är här hemma, nu när mamma och pappa åkt ner över..

Kommentarer
Postat av: Natta

skratt ja de är ju fan inte lätt för mig vettu har så mycket ord i huvudet så jag kan inte hålla reda på allt ;) kramar

2009-07-21 @ 06:16:19
URL: http://masscara.blogg.se/
Postat av: Lina

ja just macthen kväll.. kommer om det inte regnar..

2009-07-21 @ 13:23:18
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0