En klar seger

Vi besegrade Frånö med 12-0 på hemmaplan igår kväll..  Frånö började helt klart bäst mot ett ganska förvirrat och stressat Kramfors. Emelie Berggren fick göra en ritktig räddning i målet! Tjejerna lugnade ned sig och börjde rulla boll allt eftersom. Enligt min mening märks det tydligt att Frånö framförallt består av unga tjejer som kanske backar lite väl myckeet i närkampsspelet, och inte ritkigt är villiga att ta kampen om bollen. Våra småtjejer som inte är så små gjorde samtliga bra ifrån sig och även Eva som precis gjort comeback.  
     Idag har jag jobbat precis hela dagen.. 10 tiimmar och 15 minuter närmare bestämt.. Drygt men antaligen värt de när räkningarna ska betalas.. Ikväll ska jag nig kika på nån film eftersom jag ändå är ledig och har hela två tv-apparater helt för mig själv! Så antingen blir de mys i soffan eller så i päronens säng! De två, alltså mama och pappa, har gjort en runda på Ullared i dagarna två och ikväll har de lyckats spendera en hel del på lotter och chokladhjulen på Liseberg..



Ikväll blir det till att sova ensam igen. Simpan har visst vart iväg hela vägen till Strömsund idag.. Så han har till och med haft en längre dag än en annan en idag.. Hade tänkt bjuda på fläskfilé, pommes och bea, men en korv efter vägen var visst mer lockande?! I för sig smakar ju allt bra då man är riktigt hungrig..
     Och du.. Jag lovar att drömma om dig, och bara dig, sen!!




Kommentarer
Postat av: jordan

Men nog kan jag komma och äta pommes menar jag kan offra mig jag..:P haha matvark som vanligt!!! ;) nä nu ska jag ta min creme fraisch och gå :P

2009-07-23 @ 15:46:17
URL: http://masscara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0