Härnösands stadsfest

Funderade fram och tillbaka hela dagen igår på om jag skulle hänga med till Härnösand eller inte. Simon och gänget skulle dra ned redan vid 18:oo och eftersom jag jobbade til 17:oo kändes det för stresigt att följa med dem. Även syrran och johan hade planer på att dra ned, men de var inte hundra.. hur som helst blev de bestämt att Lina skulle åka ned så då skulle vi i alla fall ha skjuts hem om jag hängde på, så jag tänkte att de var lika bra att hänga på så man slapp sitta hemma och tråka ytterligare en lördag. Var in en snab sväng på området där jag tråkigt nog missade Charlottes bröstchock.. Hon hoppade lite för högt i slutet av en av låtarna så ena bröstet smet ut ur klänningen.. Efter det letade jag rätt på simpan och hängde på honom upp till "en fest" som Frånöfolket stod för.. Avslutade sedan kvällen med en öl nere på området  och ett nio-pack nuggets på Donken.
      Har haft förbi Miriam och hennes fem ungar här på fika idag. De är alla rätt lugna och snälla egentligen, men de blir fan tufft ändå när de är så många som triggar igång varandra och så vidare. Alla ska prata samtidigt och de mindre är inte sena med att hänga på då någon av de äldre börjar leka jaga eller retas! 
   Ikväll blir det till 99% säkerthet Watchmen med simon nere i källarn. Förhoppningsvis med fruktsallad som tilltugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0