Kärlek!!

Idag har jag varit iväg och spelat fotbollsmatch i Sollefteå efter jobbet. gjorde en snabbvisit på apoteket på vägen hem och inhandlade slemlösande och Otrivin Comp, troligtvis världens bästa nässpray. Jag har dragits men snuva i tre dagar nu men efter bara några minuter har sprayen börjat verka och jag slipper gå runt med tamponger uppkörda i näsan! grymt bra!! Så den rekommenderar jag varmt.. Lite dyrare, men så också aningen bättre!!
      Matchen vann vi med 1-3 vilket var ett rättvisst men ganska dåligt resultat från vår sida. Vi hade flera fina målchanser men det var som att vi bara gick in halvhjärtat idag.. hur som helst så var det skönt att kunna åka hem med tre pinnar i bagaget..  På hemvägen blev det samtal till grabben så då gick resan hem ordetnligt fort. Saknar mitt myssällskap vill jag lova! Jaja, får kanske ta igen det på lördag.. Nu ska de bara käkas lite och sen blire godnatt! Adjöken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0