Läs- och sängdags!

Har inte gjort något allt ikväll.. Förstår itne ritkigt hur tiden bar akunde rinna iväg som den gjorde. Nu ska jag i alla fall krypa ned under täcket i källaren och läsa en Glamourtidning jag fått med posten. (Mor och far gick ju igenom den på vägen hem från Skellefteå).. Väntar på att Simon ska komma hem också. Han var visst på Bruket så det kanske itne är värt att vänta allt för länge med tanke på att man ska upp och jobba imorrn igen.. Har iförsig sovmorgon, men eftersom jag inte hämtat mig från min förkylning ännu så kan de behövas lite extra sömn!!
     Ohh.. Jag har förredten hjälpt till att förebereda pappas smörgåstårta till imorogn.. Han fyllde ju år igår men eftersom familjen kom hem så sent kom vi överens om att fira honom imorogn istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0