Söndag

Idag har jag spenderat störta delen av dagen på jobbet igen. Jag både öppnade och stängde butiken innan jag fick gå hem. Imorogn blir det trevligt nog sovmorgon och likaså på tisdag vilket känns skönt! De var för övrigt min sista söndag på konsum den här sommaren.. Jävligt nice att få vara lediga då "alla andra2 är det, men samtidigt synd eftersom söndagarna ger lite extra betalt.
     Fick besök av en Edström inatt.. Trodde först de var pappa som kom för att väcka mig  och fick panik över att ha försovit mig, men så var de visst bara Simpan som kom smygandes efter ett besök hos Åberg. Mysigt med lite sällskap! var lagomt avundsjuk på Grisen som fick ligga kvar bredvid sötisen då en annan en cyklade in mot stan..
     Ikväll har jag varit iväg och kikat på en träningsmatch mellan Kramfors och Graninge som slutade 0-0. Var nära att somna på läktaren ett tag, men fick dock bara "en knapp" på kinden efter att ha legat lutad mot Simons axel en stund. Blv sedan middag då jag kom hem.. någon typ av orientaiska biffar med sås och sallad, och så lite glass till efterrätt! Jaja, nu blire nog film!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0