Trött som få

Nu har man lyckats ta sig igenom ännu en helg fylld av arbete. Fredag, 11-20:15, Lördag, 8-17 och söndag 8:30-18:15.. Och sen måndagen som krävde att man klev upp kl 05.. Så jäkla drygt att jobba helg på konsum för man får slita i kassorna hela dagarna då vi är så få personal. Sen att behöva börja jobba klockan sex då man stängt kvällen innan är inte heller någon höjdare. Man hinner aldrig riktigt ta igen sig. I söndags sov jag hela lunchen i soffan på personalrummet, och ändå såg jag visst jättetrött ut entligt Simon då han kom förbi och köpte Cola zero.. Idag sov jag ca 1½ timma då jag kom hem och jag känner mig ändå inte pigg.. Lär väl troligtvis bli sjuk för att jag sovit för lite den senaste tiden.. Det börjar kännas i halsen!
      Näe nu ska jag nog ta mig en skål choklasglass så kanske man kommer till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0