Vaccin

Idag har jag och Simon varit iväg på läkarstationen för att vaccinera oss. Vi hade tid klockan 11:15 vilket Simon i princip presenterar sig med då han ska registrera sig. Då han berättar vad han heter får han vet att han har tid först om en halvtimma, 11:45, och jag 11:30.. Vi suckar högt och säger att vi har ju fått tid kvart över och har gått ifån jobbet.. "Ja det är väl något missförstånd.." svarar hon bakom disken.. Drygt som fan med tanke på att vi båda faktiskt har en hel del ansvar.. Var syster som bokat tiden så jag ringde och surrade med henne och hon hade tydligen skrivit upp tiden som skulle vara för oss båda, 11:15, direkt så hon talade med receptionisten. Inte nog med att vi fått fel tid så ligger de som vanligt efter på Carema.. Tror inte vi fick träffa sköterskan förrän 11:40.. 
     Jaja, nu ska jag slå in ett paket till Simon som fyller år i mitten av  Augusti.. Så nog är man ute i god tid alltid!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0