Break Dance

Idag var ju uppe i god tid för att få en tid hos Carema. Tror jag ringde strax efter nio och satt i telefonkö till kvart i tio. Segt. Det måste ju vara sjukt många som ringer för eftersom ett samtal knappast kan ta mer än fem minuter.. Jag fick i alla fall tid 15:15.. 150:- för att visa upp sina behag..
     Jag var in på Expert med telefonen också. Skällde lite på killen i kassan. Det känns ju urdum att farsan står och betalar på en telefon varje månad då jag inte ens har den till mitt förfogande. Sen att de inte bara kunde ge mig en ny telefon, utan måste skicka in "den nya"  till verkstaden. Jag sa dessutom at tjag inte alls ville ha tillbaka den där telfonen sen, utana t tjag vill ha en annan modell då denna bara tycks krångla för alla som köpt den. Men icke sa Nicke. Först efter att ha lämnat in den på servie tre gånger har man rätt att reklamera den.
     På vägen in till stan jag förbi parkeringen utanför Ådalshallen. Blev glatt överasskad då jag möttes av Break Dance, min absoluta favoritkarusell. Blir det ingen stadsfest så blir det nog en sväng på tivolit i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0