En mindre incident

..Ja det skulle man nog kunna kalla det. Simon var iväg och skrev en tenta i industriell ekonomi imorse, och nu när vi sitter och pratar berättar han att han mötte Åberg i min klass på ÖP. Han var visst där för att skriva tenta.. Vilket jag tyckte lät jätte konstigt med tanke på att vi har tentamen först imorgon. Men efter att ha tagit en titt på schemat visade det sig dock att jag tagit fel på dag. Satan vad klantigt. Samtididgt tycker jag att de hela är rätt så komiskt men också skönt, för nu slipper jag trycka in en massa ekonomi styrning ikväll. Det får bli en tv-kväll istället, så tar vi plugget under sommaren.
     Jag var som sagt iväg och hämtade ut min telefon på Expert igår. Fick en ny, som tyvärr var sämre än min gamla. Den här går nämligen inte ens igång. Simon tog sig en titt på nätet och fann att närmare 70% av köparna valt att lämna igen telefonen på grund av olika fel..  Jag ska nog vänta med att lämna min tills jag åkt hem, även om det känns klokare att lämna igen den här på Pilen då de trots allt är dem som behandlat ärendet. Aja, vi får se hur de blir.
     Måste på Carema då jag kommer hem till Kramfors också..  Blev ingen bra dag de här. Tur man kan skratta åt vissa delar av den i alla fall.

Mitt sommarlov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0