Hemvändare

Idag fick jag ett sms av Cecilia där det stod att hon var på hemmaplan och hälsade på. Hon hade visst pratat med Vickan om att vi hade träning ikväll och skulle eventuellt följa med. Och mycket ritkigt så dök hon upp på IP med fotbollsdojjorna på. Var riktigt roligt att se henne, var ju ett tag sedan sist. vid jul tror jag bestämt. Blev inte så mycket sagt i och med att de ju ändå var träning, men evetuellt blir hon kvar nåra dagar och sen ska hon upp under sensommaren med så då måste vi se till att hitta på något! 

         Gammal bild på mig och Cecilia..

Frånö lirade match idag och vann mot Björna med 7-1. Bra jobbat!!  Simpan hade däremot inte spelat något, men de var nog lika bra me den där dumhälsenan han har på foten! Skönt med tre poäng i alla fall så de håller sig på rätt sida strecket.  Vi har match imorgon igen mot Bonsjöhöjden.. och då är de bäst vi får med oss tre pinnar hem!
     Snart läggdags antar jag.. ska se upp med att drömma "mardrömmer" så jag slipper vakna upp ledsen imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia i egen hög person!

Tjoho!

Var så kul att ses! Känns som om det var 10 år sen.. Men ändå så känns detsom det var igår man sågs med! Du vet, när man tar upp en konversation som om det var igår.. Weird! Måste vara för att det känns så naturligt att umgås bara, oavsett om det är 1 h eller 1 år sen man träffats! Det var kul!

Hmm, skoj med jobb på midsommar. Jag, min tok, ska åka tåg i sex h ner till Falun kl 08 på morgonen. Segt värre. Jag kom dock på att jag saknar pojken så otroligt, töntigt va? haha.

Jag kommer dock att åka upp om 2 veckor igen med min pojk och då har jag dragit med syrran och hennes pojk med, så då måste vi ses!

Puss och kram på dig söto

Haha, skitsnyggbild förresten!!

2009-06-18 @ 01:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0