Irriterad

Nu börjar jag bli riktigt irriterad över att jag inte kommer hinna göra någonting roligt alls i sommar. Jag har ledigt från Konsum fram till midsommar och när väl jobbet är igång brukar det inte hinnas med något skoj eftersom jag måste jobba helg samt har fotbollsmatcher att planera inför. I helgen är det Kramfors stadsfest och hela laget vill gå ut. Vi har däremot match på Söndag så det är väl tänkt att vi ska hålla oss i skinnet, och då framförallt under lördagen då det är som bäst drag på stan. I säkert tre veckor nu har vi varit på våra ledare att vi måste kunna flytta matchen då de bara händer nåt i stan en enda gång per år. Men icke..  Nu kommer farsan och säger att; "Ja, det är viktiga matcher framöver.." Jag svarar att: "Mm, vad bra att ni inte lyssnar för nu kommer väl hela laget vara bakis till på söndag eftersom ni ändå inte bryr er!" Carro har till och med varit på redan i vintras och sagt att de måste ta hänsyn till Stadsfesten då de lägger matcherna..
     Tidigare år har vi alltid fått jobbat på kvällarna med antingen någon form av scenarbete eller i någon tivolikassa, och har vi haft match har den legat på lördagen så att vi åtminstone har kunnat fira en seger under kvällen.
Det känns bara så jävligt då man ställer upp och jobbar ideelet för KA en lördagkväll, och inte kan få något tillbaka.. 

          http://www.kramforsstadsfest.com/

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh va fan, jag såg på eran hemsida att matchen var kl 5, då är det ju bara att supa på tjejen, man behöver ju inte bli redlös för det, man kan dricka med måtta och ha kul ändå, you go girl!

2009-06-11 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0