mys i stugan

I helgen har vi varit ut i Edströms stuga och myst. Vi åkte ut direkt efter att jag hade slutat jobbet. Drack nån öl, såg fotboll och grillade lite fläskfilé och majs. Efter de halvsov vi till någon dokumentär om Jackson.. Synd på ytterligare ett geni, men han var ju tydligen lite av en Peter Pan, så de blev nog bäst som de blev ändå. Att han fick dö hyffsat ung i alla fall!
hur som helst så la vi oss rätt tidigt, men jag sov inte mycket natten till lördag för de var så fruktansvärt varmt i sovrummet. Var alldeles blöt.
     igår låg vi ute på bryggan några timmar i solen. Simon försökte fiska nån aborre, men de gick inte nå vidare. Vi gick istället in och lagade till en kycklingsallad som vi åt till "Pippi, på de sju haven" eller vad denn heter. Sen drog vi hemöver, och såg film, men stannade till i Ullånger för att se Kramfors herrar möta Höga Kusten. Blev vinst med 2-1 för hemmalaget.. Vilket var helt rättvist. Eller ja, de hade lika gärna kunna fått stå 2-0 då de blåste av matchen. Kramfors hade inte mycket att komma med, och dagens taktik kändes inte speciellt genomtänkt.. Efter film på Lönnvägen blev de sömn i  källarn hos Bborgströms. Jisses vilken skillnad.. Jag sov riktigt gott där nere. Lite läskigt att behöva sova där själv inatt bara!
     Idag var jag iväg och jobbade tre timmat ist för Emlan och sen drog vi till nätra för fotbollsmatch. Seger med 0-4, och en jävla massa blåmärken fick man åka hem med!
    Nej, nu ska jag snart upp så nu får de vara nog! godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0