Övertid

Eller snarare extra arbete, Började klockan 06 imorse på Konsum och blev kvar fram till 17:00 eftersom det tydligen fanns för lite folk under eftermiddagen. Kände att jag lika gärna kunde jobba kvar då jag ändå var där. Plus att jag har ledigt imorgon så då hinner man ju ta igen sig. Morsan blev dock en smula orolig då jag itne var hemma då hon kom hem från jobbet klockan fyra, men hon hittade mig ganska snabbt i kassan på affärn.
     Har varit iväg en sväng på Ok/Q8 och hämtat upp mina Converse som landat där och efter det blev de film hos Simon. Vi såg Hulken, eller ja tvåan är de kanske!? Hur som helst är det itne den första och jag fick i alla fall för mig att ajg tykte att den här var mycket bättre. Men sen ger sig ju Norton sällan in i något som inte är bra. Bra riktmärke vid filmhyrning det!!
     Imorgon ska jag om de ite är allt för trevligt väder för att vara inomhus, försöka göra iordning nere i källarn. Kanske fixa dit nån tv och så! Grabben ar ju lovat att sova över så han måste man ju underhålla på nå vis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0