Slutkörd

Nä nu börjar jag minsann bli jävligt less på Konsum. Vi var fyra personal ikväll efter klockan fem. Alla satt i var sin kassa och köerna bestod av minst fyra pers i varje. Folk vill ha hjälp med diverse saker i butiken men det finns ingen att tillgå. Sen att man lagt rast på en person schema  klockan sex då alla raster skall vara tagna innan fem är ju också något att fundera på. Fattar inte vad de håller påmed vid schemaläggningen. Det var nog stressigt förra sommaren och nu är de ju ännu värre. Igår kväll fick två nya sommararbetare ta ansvaret för att stänga butiken.. Plocka ur kassor, låsa, larma och så vidare. Så jävla puckat!
     Imorgon gör jag åttonde dagen i  rad.. Men på lördag får jag minsann vara ledig. Jag skulle egentligen vara ledig på söndag med, men Emlan skulle till Övik i helgen och ville vara ledig så jag passade på att ta på mig lite extra. Vi ska ju ändå spela sista matchen innen uppehållet så de är kanske inte är någon höjdare att smålta bort i solen på förmiddagen. Eventuellt blir de att åka till Edströms stuga i helgen, men vi får se, vi får se..

Kommentarer
Postat av: Lina

Bara inte Markus läser din blogg ;oP

2009-06-25 @ 23:55:40
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: johanna

han är nog rätt medveten om personalens åsikter vid de här laget.. Han har fått en del kritik senaste veckan..

2009-06-26 @ 00:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0