Som ett brev på posten

..gör den här otroligt enerverande gräsallergin sig till  känna var sommar. Jag har varit iväg och tränat fotboll idag. Jag tror inte jag spenderade någon tid alls sittandes eller liggandes i gräset och ändå har jag inte gjort annat än nyst och kliat i ögonen sedan jag kom hem. Jag avskyr att käka tabletter mot det med för jag blir så trött av dem.
     Idag har jag varit till Härnösand med pappa. Han behövde en ny jacka, enligt mamma, så de är bara att höra efter. Tyckte han lyckades ritkigt bra. Blev en gråmönstrad jacka av märket Blend, köpt på Team Sportia. Ingen gubbjacka direkt. Själv köpte jag lite underkläder till både mig och Simon på H&Ms rea. Pappar var äen iväg och köpte sig en liten koi. Svinddyr!  Typ 200 spänn för en liten fjant!

Han har ju ett gäng ute på tomten nu som väntar på att få komma ned i dammen då den är i "renoverad".. De ser rätt små ut på bilden, vilket inte är särskilt rättvisst.. Den största han har är nog närmare en halvmeter i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0