Stadsfest, fotboll och en himla massa regn

I fredags bestämde jag mig för att åtminstone "få ha roligt" en kväll så jag tog en sväng bort till Zlatan i Frånö. Vi blev en hel del folk som grillade och drack gott, bland andra Jordan, Malin, Elina, Emma med fler. Vid tio drog vi in på stan för att se Alcazar, men jag vet inte ritkgit vad som hände för i tid in på stadsfesten var jag, men hur jag lyckades missa showen har jag inte en aning om.. Träffade inte allt för många bekanta ansikten vilket troligtvis berodde på att jag blev rätt stillasittande med päronen och Simpan.

   Hemma hos Zlatan

   Tina & Benny

   Ellan som valde att lämna oss för Sthlm på lördagen..

   Natalie & Tina i Krammtältet

   Frånöfolket har visst kommit överens om en pose.. <3!!

Under lördagen blev det nyktert på grund av dagens fotbollsmatch. Jag blev dock less rätt fort, och då de börjde dugga lite lätt fick de vara nog. Tog en sväng in på tivloit där det jagades rätt på nån nalle och ett hjärta till favoriten sen blev de hemgång. Senare under kvällen började det regna rätt rejält, vilket de även gjort hela natten. Vi var lite oroliga ett tag att vår match idag skulle bli inställd eftersom det har öst ner hela dagen, men det blev av i alla fall. Vi lirade mot Arnäs på hemmaplan och spelade faktiskt riktigt bra men missar att flertal bra lägen och sen får vi ett i baken. Tycker det var ett fruktansvärt orättvist slutresultat (2-6) för vi var faktiskt bättre.. Men gör man inga mål och släpper in en massa skitmål så får man finna sig i en förlust.
     Helgen har varit hyfsad i alla fall. Tråkigt att det varit kallt och regnigt, att matchen skulle ligga på söndagen just den här helgen och att de blev en förslust. Men det var förstås roligt att träffa alla hemvändrare och annat trevligt folk som tog sig ut på stan!!


Kommentarer
Postat av: Tina

DJÄÄÄVULSKT HETT!

2009-06-16 @ 11:02:51
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0