Sundsvall i ösregnet

Vi, jag och Simon, tog oss rättare sagt en sväng till Birsta imorse för att göra lite fynd. Det var inte allt för roligt väder att ligga efter vägen i, och det blev inte direkt bättre på hemvägen. Hur som helst så blev det inga större inköp. Simon inhandlade en ny skjorta och en t-shirt och jag ett linne och en tunika. Vi passade även på att käka då vi var där. Jag åt kycklingwok med cashewnötter och Simon åt "ett hamburgertal". Jag tycker det är riktigt schysst ordnat där på birsta, då man kan välja att käka vid samma bord fastän man har beställt från två, eller kanske till och med tre olika restauranger. God mat är det också. Jag köpte i för sig också en tvålpump till mamsen på LH som hon ska ha i "nya köket"
      Bosse har förresten varit här och kaklat och lagt fog de två senaste dagarna så nu börjar det likna något. Nu ska farsan bara fixa lite svarta lister och sätta upp det sista av kaklet ovanför fläkten så är de klart. Så kanske de kan ta itu med att ordna källaren och mitt gamla rum snart så jag har någonstans att ta vägen..

            Före     

          Efter

Ikväll har jag inte gjort någonting speciellt. Kikade lite på fotbollen med farsan men de är allt. Tiden går himla fort då man bara sitter och slösar med den på att surfa runt på nätet.. Saknar söt gör jag också! men de är sådan röra här att jag själv knappt ryms bland alla färgburkar och allt spackel så jag får härda ut ett tag till utan sällskap om natten..
     Jag ska förresten sluta sura över att jag får en tråkig sommar.. Det finns människor som har en mycket ledsammare sommar än mig framför sig.. Livet kan vara allt bra orättvist!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du också blivit med blogg:) Blir fint i köket minsann..

2009-06-11 @ 13:12:12
URL: http://mizty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0