Trista, gråa måndag

Idag regnar det igen.. Jag har av den anledningen spenderat hela förmiddagen framför datorn. Försökte pigga upp mig själv med lite internetshopping av somriga kläder men det blev inga köp. Men jag rekommenderar Love Label, som har lite tuffare plagg och roliga skor för den som är intresserad av att förnya garderoben.
I eftermiddag har jag och pappa käkat hemmalagad, eller hackad kanske, tonfisk- och räksallad. Hade kanske passat bättre med en soppa en dag som denna, men sallad var gott de med. Vår träning ikväll är inställd eftersom planen på IP är avstängd, så jag ringde simon för att höra om han ville ta den där bion vi snackat om. Han var tveksam och undrade om vi inte skulle se Bjärtrås match istället, men de lät inge vidare så vi får se vad som händer.
     Jag fick min tröja från Tradera idag.. Bad säljaren skicka den till pappa eftersom jag själv är skriven i Umeå. Pappa öppnade paktet imorse och trodde att det var någon som skämtat med honom ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

gottigott gott!!!;) puss pådig

2009-06-15 @ 17:02:35
URL: http://masscara.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha.. jag skulle vilja se pappas min..=)

2009-06-18 @ 00:20:03
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0