Trött och less

Jag sitter och försöker plugga inför tentan i ekonomistyrning jag har på fredag men det går sådär. Hänger inte ritkigt med i lärarens slides från föreläsningarna och jag är dessutom riktigt trött. var inte långt borta att jag skulle somna på Edströms mage framför TV:n för en stund sen.  Var uppe till 02:00 inatt och klev upp 06:00 för att ta bussen upp till Umeå igen.. Jag var förrsten nära att råka ut för en kollision idag igen. Någon idiot som inte lärt sig högerregeln kördu ut mitt framför bussen jag åkte med hem från stan med. Någon sa att jag nog bör stanna inne några dagar framöver för att förhindra att de händer något olyckligt.
     Simon lurade Daniel att köra honom ut till Ersboda för att handla nya fotbollskor på Intersport.. Väl hemma kommer han på att han kanske skulle testa skorna med ett par fotbollsstrumpor.. Något han inte tyckte var nödvändigt då han väl höll på att prova skorna inne på affärn. Ja, ni kanske kan lista ut vem som fick gå över till Daniel och låna bilen för att byta storlek på sina nya fotbollsskor lite senare.



 Jag fick ett sms från Expert idag. Min telefon var klar. Snacka om timing, nu när en annan en åker hem för sommaren på fredag. Jag fick en helt ny telefon. De gick vist inte att laga den förra.. eller de krävde väl kanske lite för mycket jobb eller nått. Men jag klagar inte på en repfri display direkt!!
     Nää, nu måste jag göra något innan jag vaknar upp med tangentmärken i pannan imorgonbitti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0