Uppe med tuppen

Imorse klev jag upp klockan fem. Tror aldrig de hänt tidigare.. ska vara i samband med nån tripp till eller från någon cup men då har mna ju kunnat sova på bussen elelr vad vi nu färdats med. Idag har jag däremot rensat ut all gammal möglig frukt och torkat hyllor på Konsum från 06-15.00. Hade lunch från 13-14.00 vilket kändes helknasigt och då jag kommentarade det för Marcus blev han lite stött. Jaja.. Jag fick förresten beställa ett par "Konsumbyxor" idag. Grymt snygga i grått. Vida ben och världens smalaste i midjan som sitter alldeles under behån i tjejmodellen. Blir kung de där!
     Var iväg och hämtade min telfon som påstods vara lagad. De hade bara gjort någon uppdatering av progamvara och knappast tittat på själva tekniken för den går fortfarande inte igång. Så nu jävlar ska jag ha en ny, annan, bättre modell!! Tragiskt bara att de ska vara så sjukt kassa på Expert. De är inte ett dugg serviceinriktade och har inte koll på någonting. och ändå har man lyckats handla där..
     Har tränat ikväll trots min förkylning.. Gick väldigt tungt och inte blev det bättre av att de nyss klippt gräset nere på IP. Jävla allergi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0