Vinst igen

Det blev vinst med 1-3 mot Bondsjöhöjden ikväll. Vi hade en otroligt dålig domare som släppte närmare 20 hands.. "Boll möter hand" påstod han då spelarna föste bollen i rätt riktining. Däremot lyckades han blåsa i pipan för straff då jag rensade bollen till hörna.. Jag fattade inte ens att de var mig han blåste på, och då jag frågade honom vem de var som tagit med handen kunde han inte ens svara mig. Enligt Madde hade jag visst haft handen efter sidan vid låret, ganska nära bollen, men att hands var de inte.. Jaja, skit bara att de ska få göra mål på straffen med. Himla tråkigt att vickan skulle göra sig illa med.. Hon landade lite illa på handen då hon föll och har nu troligtvis fått något ben brutet i den, alternativ handleden, och blir borta ett tag framöver. Jävligt trist, men vi får hoppas att de går bra för henne. Hon får nog investera i en "beer helmet" infår Peace & Love den 25:e.
     Även simpan verkar vara förföljd av otur.. Först  ihålliga förkylningar, sen inflamation i hälsenan och nu en bristning i låret.. Stackars liten Simon. Tur de snart är uppehåll och dags för återhämtning!
     Fick veta idag att jag även skall jobba midsommarafton.. Lätt värt pegnarna då jag ändå inte ska göra något speciellt på fredag. Trist att man ska missa Både denna helg samt gatufesten på grund av jobb.. Men de får bli en utlandsresa i Augusti som kompensation för alla förlorade nöjen den här sommarn. Någon som är på?
     Näe, nu blire sängen.. ska nog försöka vända tillbaka dygnet i och med att jobbet börjar på fredag. Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Lina

men jag vill oxå åka någon gång..=)

2009-06-18 @ 00:17:17
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0