Äntligen

..har jag lyckats köpa en morsdagspresent. Morsan önskade sig 8-10st bordstabletter till nån duk hon köpt på Hemtex. Fanns ett antal olika modeller att välja på, och sen ett flertal färger på de.. Så jag tror morsan får köpa de där underläggen själv. Jag var iväg till Mias Lustgård istället som har en hel del fina prylar både för trädgård och inomhusbruk. Hade tidigare sett en stor trana i plåt i ett av deras skyltfönster och tänkte att den skulle passa bra ute bland alla planteringar hos mamma och pappa. så de fick helt enkelt bli en stor plåtfågel i present. hoppas det blir omtyckt.
      Jag var även in en sväng på nyöppnade Only.. Köpte ett par slitna tights till specialpris. 199:-. istället för 399:- .. och då fick man även ett linne och ett par trosor i en schysst påse på köpet! Simon hittade tråkigt nog ingenting, men vi ska ned på Pilen senare för att köpa lite käk och alkohol så då  blir de nog en sväng in på nån affär där nere med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0