Första inlägget..

Tänka sig att även Johanna till slut skulle falla för trycket och entra bloggvärlden. Jag har dock inte en aning om vad jag skall skriva om, så jag antar att det kommer att plitas ned en hel del info om vad som sker i mitt mycket underhållande liv här framöver. Jag är redan nu rätt less på detta i och med att jag spenderat åtskillda timmar på att försöka förstå mig på samt använda s.k HTML-koder. Jag har efter två kvällar enbart lyckats få till en bakgrund med matchande färg på text och linjer. (Något de säkert råder olika meningar om.)
      Imorgon skall jag i alla fall bege mig norrut igen. Ska hem till Umeå och världens sötaste Simon. Eller de vet jag faktiskt inte, för jag kommer knappt ihåg hur grabben ser ut efter en vecka hemma i Kramfors. Dessutom har han äntligen skaffat sig en klipptid, och förhoppningsvis tar de till rejält med saxen imorgon så en annan en får ha längst hår i sällskapet igen. Jag hade helst sett att de gått på honom med slinghätta och blekmedel, men det är nog något som måste ske då han är bortom medvetande. Hur som helst ska det i alla fall bli skönt att få komma hem igen!
     (Vi har förresten varit iväg med fotbollslaget och lirat match idag. Vi spelade 2-2 borta mot Junsele, vilket kändes som en ren förlust. Vi spelade hyfsat i första men riktigt uselt i andra, så vi får vara nöja med vår pinne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0