Shopping

Igår åkte jag hem från Kramfors och upp till umeå igen. Jag beslöt mig för att stanna kvar ett par timmar i Örnsköldsvik för att kika efter något till mamma och kanske något litet till mig själv. Det blev två tröjor, varav en till Simpan, och ett linne till mig själv. tyvärr inget till lilla mamsen, men jag sa göra ett nytt försök idag! De hade halva priset på alla koftor/hoods på Carlings så de blev en lila cardigan till Simon och en grå huvtröja med knappar till mig. Linnet som är lite långt ska jag nog ha med ett par tights i helgen om vädret tillåter. 
     När jag skulle hoppa på bussen upp till Umeå igen var den full.. Vi var 14 personer som inte rymdes så det fick bli Taxibil istället för vår del. Fick dock vänta på bilen i närmare en halvtimma, mene ftersom den inte stannade på vgen för at tta upp folk hann vi hem i samma tid som bussen som avgick i tid. Närmare 3000kr stog taxametern på då jag klev ur taxin.. Så de blev en rätt dyr historia för DinTur skulle jag tro.
     Btw så var vi på bio igårkväll.. Tanken var att vi skulle se Wolverine, men det var någon som tagit lite fel på tiden, så vi var dryga timmen för tidiga då vi anlände till bion. Vi valde att se Änglar & Demoner isället, vilket jag inte ångrar alls. Tyckte den var ritkigt bra! 
     Jaja, nu ska jag promenera ned på stan för att föröska få tag i den där jäkla morsdagpresenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0