De förbannade conversen

Jag köpte ju nya skor häromdagen.. Ett inlägg som jag missat att publicera, och därför kom i efterhand. Hur som helst så hade jag på mig skorna ner till Maxi igår. Jag tog en promenad för att försöka bli kvitt tröttheten. Jag kände att det skavde lite på vägen ned till Strömpilen men det var inte så farligt. Däremot trodde jag att jag inte skulle ta mig hem då det var dags..  Jävla skitskor säger jag bara!! väl hemma ber jag simon hjälpa mig av med skorna och den högra går bra men då kan ska ta av vänster drar han i hela skon ( är man smart börjar man att dra hälen lite uppåt) cilket resulterar i att skon skaver ännu mer på såret.. Nedan har ni både boven och dramat?!



Ikväll är Simon på klassfest med tema "Min idol". Simon gick som Emil i Lönneberga av någon anledning. Jag hade också tänkt att komma ut lite men eftersom jag för tillfället har lite svårt att bära skor så får de bli en hemmakväll igen! Ska troligtvis se The Ugly Truth då de enda är lite av en tjejfilm :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Äckligt och ont..=(

2009-11-08 @ 13:02:28
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0