Finfrämmande på Peddan

I helgen har jag och Simon haft finfrämmande. Mamma, pappa och Linus kom upp en sväng!  De dök upp rätt sent på fredagen så de fick bli en pizza var från Tre Kronor framför Idol. ( Jag tycker deras pizzor är bland de bästa här uppe, och de är ritkigt prisvärda. 65kr för en oxfilé-pizza är inte helt fel. ) Under lördan var det dags för stan och Ersboda för besökarna medans en annan en drog iväg på ÖP för att srkiva tenta. Jag bör ha klarat den denna gång och har jag inte gjort det så får de fan va!! Eller de får de väl inte, men jag blir ritkigt less om jag inte blir godkänd. Efter tentan gick jag hem och hämtade upp simon så drog även vi ned på stan. Jag lyckades handla hela två klappar.. En till syster och en till Älsk. Simon Shoppade två skjortor till sig själv på Carlings som hade 50% på alla herröverdelar.. själv fick jag köpa ett fempack strumpor då  de jag hade på mig som ut som ett par nätstrumbyxor.. typ!
     Vi åkte hem coh åkte sedan ned på stan igen eftersom vi bokat bord på Gandhi, en indiskt restaurang här is tan som fått bra betyg.  Jag tyckte dock inte alls de var speciellt bra mat.. Kanske berodde på att jag råkade ta nåt som inte var så gott helt enkelt. Det smakade lite som köttfärsås på kyckling  med ris som tillbehör. Mamma och pappa tror jag däremot var ritkigt nöjda med sina val. 1300kr gick  maten på för oss fem..   sjukt dyrt med tanke på vad de serverade..  (85kr för fyra brödbitar tex)..  Inget ställe jag rekommenderar. På kvällen blev de sedan buzz innan vi kröp till kojs.
     Idag har jag, mamma och Lina varit ned på Pilen.. Jag köpte  bland annat  klappar till Natalie och Cecilia, så nu börjar jag snart bli klar med all julhandel. Lina hittade nå tröjor och nån grej till Johan och jag tror även mamma hittade nån klapp och tröja så de var väl en ganska bra shoppingdag ändå. 
    TACK för en mysig helg Familjen, men allt vad det innebar!  Älskar er!!!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0