Halloween

Vilken otroligt trist Halloween det här blev. Inget partajande, ingen middag med familj eller vänner, inget "tända ljus på grav" och inte ens en skräckfilm lyckades jag åstadkomma… Inte ett endaste litet spöke har varit och knackat på dörren heller. Morsan och farsan som hade middag hade i alla fall haft några gäng på besök. Tydligen hade hon köpt godis men pappa ville inte ge bort det så mamma bjöd på fingrar istället.. Jag tror de är gjorda på finska pinnar, mandelmassa, mandlar och lite karamellfärg:
 

Det jag gjort denna helg är att försöka lyckad lista ut hur min lärare i värdering och räkenskapsanalys kommit fram till sina svar i det facit han lagt ut på nätet. Något som verkar vara omöjligt. Jag har kikat på sneaste aqvsnittet av True Blood.. och så  varit duktig nog att tvätta en maskin idag med lite lakan och handdukar. Det var förresten full aktivitet i tvättstugan. Jag har aldrig sett så mycket folk där nere. Jag tror vi var sammanlagt sju personer där ett tag. Men nu måste jag handla till käket.. Blir nog tacos idag. Det är så himla tråkigt att laga mat till sig själv, så man får fuska lite med något enkelt och snabblagat :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Fingret var faktiskt jäkligt coolt..=)

2009-11-02 @ 18:09:44
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0