Lördag med Harry

Ni får uräkta min dåliga uppdatering, men jag skyller på att jag fortfarande inte fått igen min bärbara. ( den var beräknad klar efter försening den 14:e, idag.. men inget meddelande har jag fått)
Så var det återigen helg då. Igår slappades det framför tv:n.. Vi såg en alldeles för lång film som inte var speciellet bra och skippade därför sista halvtimmen av fem! Idag har Simon tvättat medans jag handlat och lagat käk. Entrecote med potatisgratäng, vitlökssmör och rödvinsås.. Fuskade och körde på halvfabrikat när det kom till såsen, emn jag gjorde dock eget vitlökssmör.. så de väger upp, kanske, lite... Efter maten drog Simpan ned på stan till nå polare för att dricka öl och själv har jag sett Harry Potter och Halvblodsprinsen. Ingen höjdare enligt mig. Men jag hängde inte med så jättebra helelr så det är väl inte direkt schysst av mig attsätta ett dåligt betyg.
På tal om Harry så undrar jag om Jordan är i stan ikväll. Takida lirar ju på Idun så hon hade i alla fall planer på att komma upp. Man kanske skulle ha varit där istälelt för hemma ikväll. Men att anlända med en gitaristförälkad Natalie som kan alla låter utan och innan  kanske hade blivit lite 2 much..? Eller så hade de varit GRYMT..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0