Tacobuffé med Fredrik

Tenta imorse, gick åt skogen.. Inget av det jag trodde skulle komma var med, och vice versa! Så nu talar vi inget mer om de.
     Jag fick i alla fall fått mina nya gardiner, samt skjortorna till Simon och pappa. De hade skickat en annan skjorta än den jag beställt till pappa, men skjortan jag fick var mer neutral så det var bara bra. Så i tisdags var jag i alla fall varit framme med strykjärn och strykbräda här hemma.. Som tur var ensam för annars hade jag säkert råkat skada någon med gardinstängerna. De är nämligen helt omöjliga att  kontrollera!! Sen blev det stan en sväng där jag hittade ett par skor som jag hoppas blir varma och goa i vinter..

Sen blev det Balder med Fredrik. Jag älskar verkligen deras  kyckling och vitlökssås.. Smältost är inte helt fel det heller. Till efterärtt tog jag en paj och Fredde en McFlurry på Donken. Frågan är hur många det är som egentligen är som innan de börjar käka på pajen, läser varningstexten på förpackning. Där står det iaf Varning! och nåt i stil med att pajen är varm.  Jag lyckas alltid bränna tungtspetsen. Fredrik hann till och med äta upp sin glass innan min paj hade börjat svalna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0