Disney is the shit!

Det blev en riktigt lugn helg igen mot min önskan och förväntan får man väl lov att säga. Trodde vi skulle försöka ta oss ut bland lite folk igår kväll men Simon har mått dåligt hela helgen så vi blev hemma framför tv:n istället.. Söt har förresten haft ont i halsen, snorat och mått illa sedan i fredags så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att pigga upp honom.. inte mådde någon av oss bättre av förlusten mot Danmark heller. Men men.. Förhoppningsvis mår han bättre av lite sömn. Han har nämligen redan krupit ned och jag tänkte väl joina honom om ett ögonblick bara för det mysiga  sällskapets skull.
Det har hur som helst setts en hel del film även denna helg.. Däribland två gamla disney-klassiker. Jag som inte hade sett Törnrosa fick se den själv under lördagen då min bättre hälft spelade innebandy på IKSU, och ikväll har vi sett Lejon Kungen.. och jaa, man blir fortfarande helt förstörd när Mufasa går och dör i början av filmen..
Två bra saker har i alla fall "inträffat" i helgen: 1 Simon var en darling och övertalade Jonte att skjutsa honom till Ersboda för att lämna in min dator på ONOFF. 2 Jag har äntligen lyckats hitta en klänning till på lördag..  Trodde ett tag att jag skulle få gå naken men en tur på Pilen idag räddade mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0