Gästinlägg av The king(Simon)

Försöker för tredje gången att skriva ett inlägg.. den här gången får det bli i notepad då jag och inläggsediteraren på blogg.se inte är särskilt kompatibla!

Idag har jag och Pinny varit på stan och shoppat järnet. Pinny köpte ett par skor och en maskara och herren själv köpte två par byxor, en mössa, ett cykellås och en tub kontaktlim, enbart fynd!!

För utom shopping så har jag även gjort en visit nere på universitetet idag. Både grupparbete och föreläsning har hunnits med. Föreläsningen var som sig brukar outhärdligt tråkig. Läraren stod som vanligt och babbalde helt osammanhängande om nått tekniskt mumbojumbo som man redan har begripit, t.ex. varför det inte går att göra en robot som fungerar i vårt sammhälle. Att läraren till råga på allt måste stå och försöka förklara sina innersta funderingar på engelska gör inte situationen bättre..zzzzz

Till sist! Jag har efter en hel del övervägande färgat håret en smula. Grundidén var att håret skulle det bli mörkare än tidigare men på nått vis så slutade det hela med att det blev ljusare, på sina ställen iaf!

Rock on! \m/

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, vad man HÖR Simon i alla de där orden alltså! Men hur som helst, jag ska med till släkten innan ja, så då ses vi ju där minsann! Och jag har faktiskt införskaffat mig en kjol kvällen till ära, så helt malplacerad blir jag nog inte (även om jag väldigt gärna tagit konsumbyxorna som du säkert förstår).

2009-10-15 @ 23:29:42
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0