GRATTIS Söt, eller ja, Simon!

Idag har världens bästa Edström namnsdag! Han sa något sent i somras om at tjag missat hans namnsdag och antar att han syftade på sitt andranamn, Per. Stod och kollade i alamancakn någon gång förra veckan och upptäckte att det var dags igen så igår var jag iväg och köpte tidning och ölkorv till sötnosen.. Fast jag tror det var jag själv som vann på det hela i längeden för jag fick en stor KRAM imorse då han upptäckte det :)
     Jag har även beställt en skjorta till papsen till nästa helg.. Ni glömmer väl inte farsdag nästa söndag?! Jag skulle egentligen beställa en skjorta med slips till honom men jag strulade så at skjortan hann ta slut innan jag kom till skott med att skicka efter.. Jag hoppas den inte blev för ungsdomlig eller så.. Han får väl ha den då han grejer med dammen i så fall.. Aja jag har ju laddat med nötkärm till karln också så han blir nog nöjd i alla fall!
 Jag beställde även ett par gardiner till vårt dararum.. Det ekar så fort man är är där inne för att vi ahr så lite saker på väggarna. (Simons gitarrer i bästa fall)..  Så planen är i alla fall att hotta upp med en par nya gardiner med lite mer fluff i än de kala panelrna som hänger där nu. Det finns förresten en ritkigt bra rabattkod på ELLOS.se just nu.. 205867 Med den får man 40% på två valfria varor!

Kommentarer
Postat av: Lina

den var ju snygg..=)

2009-10-28 @ 17:58:10
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0