Lovely!!

Så var de förbannade PM:et äntligen klart och inlämnat/mejlat! Jag tror vi alla var rätt nöjda men det vi presterat den här gången så förhoppningsvis får man i alla fall 20 poäng med sig till tentan. Underbart med helg också.. Tycker jag gjort mig väl förkänt av de efter allt slit. Jag har i alla fall hunnit med att tvätta och hänga två maskiner sedan jag kom hem. Badrummet är just nu överfullt av Simpans strumpor och mina träningst-shirtar som jag haft till att lata mig i.. Jag var faktiskt duktig och strimlade och marinerade kyckling redan imorse. Vi ska käka grekisk pyttipanna ikväll och då ska köttet ligga i marinad i minst fem timmar..
     Vi var en sväng till Bylund igår också för att kolla in hans nya lägenhet. Han hyrde en etta tidigare och nu en två så de är lite skillnad. Är lite avis på planlösningen bara. Den var grymt bra enligt mig! Men det var trevligt och skönt att få slippa tänka på  skolböckerna och pm:et för omväxlingens skull. Det blev dock en hel del skolprat som i alla fall.. Men de är kalrt lite svårt att undvika som ett gäng studenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0