Marabou Sensation

I helgen blir det Umeå solo.. Simpan gjorde bort sin måndagsredovisning redan idag och åkte hem med Peder och Lasse i eftermiddags. Han ska passa på att träna lite fobtoll då han ändå är hemma så jag blir helt ensam till på onsdag. Vilket i för sig kan vara bra så man slipper bli lockad att bara mysa ned framför tv:n med en bra film och snygg kille! I alla fall så fick jag en ostkrokspåse och choklad av honom innan han åkte.. Marabou Sensation Yoghurt, Raspberry! Den har jag lovat att suga på tills han kommer hem igen.. Vi får helt enkelt hoppas att den inte är för god så jag råkar sluka den redan ikväll:)
     Jag måste hur som helst plugga till tentan vi har på tisdag. Vi har hur många "formler" som helst att kunna utantill så de känns sådär.. Eller nä, de känns riktigt jävla trist, jobbigt, tråkigt onödigt.. you name it! Jag hade hellre hängt på hem till Kramfors och spenderat helgen med girlsen.. Jaja vi får ta det en annan gång..

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan vara mysigt att få lite egen tid oxå..=)

2009-10-30 @ 21:48:05
URL: http://zincriosa.blogg.se/
Postat av: Simpon

Slukade du hela?:-)

2009-10-31 @ 09:18:19
Postat av: Johanna

Jag har bara luktat på förpackningen än så länge :)

2009-10-31 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0